FixPart logo

Zoek product of apparaat

Inloggen

Klantenservice

0
Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg. Kun je jouw product niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Suggesties en klachten

Suggesties

Wij doen ons best om je als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn en blijven. Mocht je suggesties hebben over hoe dit nóg beter kan, laat het ons dan weten via klantenservice@fixpart.nl. Je ontvangt van ons binnen enkele dagen een reactie.

Klachten

Helaas gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Heb je een klacht over bijvoorbeeld een product of onze dienstverlening, laat het ons dan weten via klantenservice@fixpart.nl. Wij zullen binnen enkele (maximaal 14) dagen inhoudelijk op je klacht reageren en samen met jou tot een oplossing proberen te komen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Waar kan ik het typenummer vinden?
  Kies je apparaat
  Kies je merk

Kies je apparaat

Kies je merk

Het juiste nummer is het type- of modelnummer en NIET het serienummer. Het typenummer is een reeks van cijfers en/of letters. Soms bevat het typenummer een streepje (-) of schuine streep (/).

Kom je er niet uit? Stuur ons een foto van het typenummerplaatje en een omschrijving van het product dat je zoekt, wij sturen je dan een link naar het juiste product.