FixPart logo

Zoek product of apparaat

Inloggen

Klantenservice

0
Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg. Kun je jouw product niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgen

Wij doen er alles aan om een bestelling zo snel en goed mogelijk bij jou in huis te krijgen. Nadat je betaald hebt, zorgen wij er direct voor dat het product zorgvuldig wordt verpakt en zo snel mogelijk wordt afgegeven bij de transporteur.

Bezorging/transporteur

Bij ieder product staat de levertijd weergegeven. Voor de meeste producten geldt dat deze op voorraad zijn en direct worden geleverd. De transporteur vind je terug in de verzendbevestiging. De meeste van onze producten worden geleverd met een van de onderstaande vervoerders.

Pakketten worden bezorgd op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en soms op zaterdag. Ben je niet thuis? Dan probeert de bezorger de bestelling soms af te leveren bij je buren. Lukt dit niet? Dan laat de transporteur een bericht voor je achter met een niet-thuis-code: met deze code kun je dezelfde dag aangeven waar je jouw pakket voor de tweede keer wilt laten bezorgen of ophalen. Voor meer informatie over je levering kun je terecht op de website van de transporteur aangegeven in de verzendbevestiging: PostNL, GLS, DHL.

Track & trace

Wij maken gebruik van een online tracking systeem waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je van ons de code en de link waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Verwerkings- en verzendkosten

De verwerkings- en verzendkosten bedragen € 6,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag, ongeacht het aantal producten of zendingen. Voor dit bedrag wordt je bestelling snel verwerkt, stevig en duurzaam verpakt, zorgvuldig gecontroleerd en veilig verzonden. Al onze bestellingen (groot of klein) worden middels pakketpost verstuurd waardoor de kans op verlies of beschadiging tijdens transport minimaal is. Na verzending van jouw bestelling ontvang je van ons per e-mail een link met een track & trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Bezorging in verschillende landen

Wij bezorgen in Nederland, België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Roemenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Onze voorraad verschilt per land, hierdoor kun je via deze website alleen in Nederland laten bezorgen. Wil je jouw producten in een ander land laten bezorgen? Kies dan het betreffende land in het menu onderaan de pagina.

Waar kan ik het typenummer vinden?
  Kies je apparaat
  Kies je merk

Kies je apparaat

Kies je merk

Het juiste nummer is het type- of modelnummer en NIET het serienummer. Het typenummer is een reeks van cijfers en/of letters. Soms bevat het typenummer een streepje (-) of schuine streep (/).

Kom je er niet uit? Stuur ons een foto van het typenummerplaatje en een omschrijving van het product dat je zoekt, wij sturen je dan een link naar het juiste product.