FixPart logo

Zoek product of apparaat

Inloggen

Klantenservice

0
Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg. Kun je jouw product niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Koffiezetapparaat - Geen koffie

Komt er geen koffie meer uit je koffiemachine? Gelukkig is dit probleem over het algemeen eenvoudig op te lossen!

Het klinkt erg voor de hand liggend, maar controleer allereerst eens of er water in het waterreservoir zit en of de watertoevoer niet geblokkeerd wordt. Als de oorzaak niet bij het waterreservoir ligt, kan het zijn dat een verstopping de koffie tegenhoudt. Het is belangrijk dat je je koffiezetapparaat regelmatig ontkalkt. De oorzaak kan ook nog bij een defect brouwunit liggen. Dit onderdeel is gelukkig eenvoudig zelf te vervangen.

Terug naar alle koffiezetapparaat problemen en oplossingen

Waar kan ik het typenummer vinden?
Koffiezetapparaat Kies je apparaat
  Kies je merk

Kies je apparaat

Kies je merk

Het juiste nummer is het type- of modelnummer en NIET het serienummer. Het typenummer is een reeks van cijfers en/of letters. Soms bevat het typenummer een streepje (-) of schuine streep (/).

Kom je er niet uit? Stuur ons een foto van het typenummerplaatje en een omschrijving van het product dat je zoekt, wij sturen je dan een link naar het juiste product.