Klantenservice
Je winkelmandje is leeg. Kun je jouw product niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wanneer een koffiezetapparaat niet aan gaat kan dit verschillende oorzaken hebben. Helaas zijn er veel verschillende soorten en merken koffiezetapparaten waardoor er geen vaste oorzaak is voor dit probleem. Wat je wel altijd kan doen is controleren of het apparaat wel stroom krijgt. Sommige koffiezetapparaten hebben een schakelaar aan de achterkant die ingeschakeld moet zijn voordat je het apparaat aan kan zetten.
Hulp nodig bij het vinden van het juiste product? Wij helpen je graag! Klik hier om de klantenservice een bericht te sturen.
Kies je apparaat
Kies je merk
Het juiste nummer is het type- of modelnummer en NIET het serienummer. Het typenummer is een reeks van cijfers en/of letters. Soms bevat het typenummer een streepje (-) of schuine streep (/).
Kom je er niet uit? Stuur ons een foto van het typenummerplaatje en een omschrijving van het product dat je zoekt, wij sturen je dan een link naar het juiste product.