Wat betekent 'Pas garantie'?

Wanneer u zoekt via het typenummer van uw apparaat, filteren we automatisch de producten die geschikt zijn voor dit apparaat. Controleer daarom altijd goed of u het juiste typenummer heeft ingevuld! Bij invoer van het juiste typenummer garanderen wij u dat de getoonde producten in uw apparaat passen. Mocht dit niet het geval zijn en u kunt dit aantonen, dan vergoeden wij uw bestelling.

Afbeelding

In veel gevallen kunt u aan de hand van de afbeelding controleren of u het juiste product heeft. Kijk goed of het afgebeelde product overeenkomt met het origineel en let hierbij op de details.

Fabrikantnummer, titelomschrijving en typenummer

Controleer voor de zekerheid altijd het fabrikantnummer en titelomschrijving van het product en/of het typenummer van uw apparaat waarvoor dit product geschikt is. 

Neem contact op

Twijfelt u alsnog? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Mijn product past niet!

Past uw product niet? Stuur dan een mail naar klantenservice@fixpart.nl, met daarin:

  • Uw bestelnummer
  • Een foto van het typenummer van uw apparaat
  • Een foto van het geleverde onderdeel
  • Een beschrijving van de reden waarom het niet past

Wij zullen dan onderzoeken wat er mis is gegaan, de fout corrigeren en uw bestelling vergoeden. Uiteraard zullen we u ook helpen met het vinden van het juiste product.